onsdag 25 mars 2015

...dagarna går sakta


Lite blandade bilder, en bild från soffan där jag spenderar mycket tid om dagen. Har väldigt ont i bäckenet o känns som jag går med en melon mellan benen x-)

Har også en del sammandragningar o  igår var de regelbundna i flera timmar under natten o morgonen. Någon var lite onda.. Sen ger det sig o kommer inte tillbaka.

Ska på jordmor kontroll idag kl 13, haft lite högre blodtryck nu på slutet mot vad jag pleier o ha, men är nog för det närmar sig.. 

Är i v 39 , 38+2 idag, har gått upp 13,5 kg hittils. Börjar bli vääldigt färdig för ankomst og jätterädd att gå över tiden. Just för att föda stort barn då vi har de i släkten. Vi får hålla tummarna att jag slipper gå över..

Igår var det strålande sol o gjorde iordning lite på altanen <3 mamma var här på besök så vi drack kaffe i vårsolen.
Idag är de grått och SNÖ! 😔 va tusan!!

En bild är också från min konstiga lunch jag kombinerade ihop häromdagen, o sista bilden från lite nya saker till bebisrummet :-)

Ha en fin dag!!

Mage från förra veckan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar